۱۳۸۸ دی ۳۰, چهارشنبه

دل نوشته


سلام

امروز یه کم وقت خالی پیدا کردم .می خوام ازش استفاده کنم برای تشکر از دوستهای با معرفتم . جدا چه اهمیتی داره پول درست و حسابی ندارم ،خونه ندارم،ماشین ندارم و....عوضش دوستهای بامعرفت و با عشق دارم. دوستایی که با اونا بودن جای همه این نداشته ها رو برام پر می کنه . ممنون که هستید .ممنون که با هم هستیم . دعا میکنم تا آخرش باهم باشیم(گرچه میگن رفاقت ته نداره).ممنونم از کسی که همیشه برام دعا میکنه . شاید خودش ندونه ولی میدونم که دعاهاش سرپا نگهم میداره، بهم روحیه میده ،کمکم میکنه.امروز بیشتر از هر وقت دیگه ای به دعا نیاز دارم. مثل همیشه دعام کن بی ریا وبی منت . دعا میکنم سبز باشی و سبز بمونی شادو با طراوت . از رفقای گلم می خوام منو هم به خاطر همه ی کمو کاستی هام ببخشید. اینا حرفهایی هست که همیشه نوک زبونمه ولی نگهشون داشتمو فقط بعضی وقتها به زبون میارم.(مدیون منید اگه فکر کنید دارم خالی میبندم!!! ) مخلصه همتون هستم .

یاعلی

1 نظر:

در ۶ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۱۵, Anonymous ناشناس گفت...

سلام
مطمئنم وجود هر انسانی ذره ای از وجود خدای بزرگه و همون خدای بزرگ و دوست داشتنی هممونو تو آغوشش گرفته .... از خدا میخوام وجودت همیشه سالم و با نشاط باشه و همیشه لبخند رو لبات باشه و به همه خواسته های الهیت برسی از خدای بزرگمون میخوام همیشه انرژی مثبت رو تو وجودت که از وجود خودشه بتابونه . همیشه لبخند و سعادت سلامت و عاقبت به خیری برات آرزو میکنم چون مطمئنم شما هم در آغوش خدایی و برای دوستای کوچیکت دعا میکنی.... همیشه شاد و سربلند باشی زیر سایه 14 معصوم و خانواده محترم .وجود پاکت همیشه شایسته تقدیر است .

 

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی